سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد خداوند در روز قیامت، فرمان برترینِ آنها نسبت به او و پرهیزگارترینِ آنان است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

زندگی

 
 
شب(شنبه 91 دی 16 ساعت 11:17 عصر )

 

  

  نمیدانم چرا شب ها بیدارم ؟

  

   نمیدانم چرا شب ها بیدارم ؟ ولی این را خوب میدانم که شب را دوست دارم، به خاطر یکرنگ بودنش که مثل روزدر گذشت ساعات و فصل ها رنگ عوض نمیکند، مثل درختان و طبیعت با تغییر فصل ها سبز و زرد و سفید نمیشود، مثل انسان ها با تغییر شرایط رنگ عوض نمیکند.

 

   نمیدانم چرا شب ها بیدارم ؟ ولی این را خوب میدانم که شب را دوست دارم، چون حتی طبیعت و انسان ها در آن یکرنگند.

   شب را دوست دارم چون در تنهایی شب خودم هستم خود خودم، نه خودم با صورتکی برای خانواده، نه خودم با صورتکی برای دوستان، نه خودم با صورتکی برای جامعه با نقابی برای مقام و شهرت و

...

   

         



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 1  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 1133  بازدید


» صفحات اختصاصی «

» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «